Måndag

I dag va det då dags att sätta sig i skolbänken igen... Det känns faktiskt sjukt bra! Va nog mest rädd för att hamna i en grupp med typ bara 40-50 åringar men den äldsta va säkert inte äldre än 30.. Så nån trevligt individ kan jag nog hitta å bryta ner med min underbara personlighet!
Hann med en engelska lektion idag och jäklar va kul det va.. Eftersom att jag nu är uppe på c nivå så va det ju lite speciellt... All undervisning är på engelska och säger du ett ord på svenska åker du ut ut klassrummet.. Det känns som en liten utmaning eftersom att jag har ganska svårt å stänga käften och gärna pratar i tid å otid.. Hehe! Vi får se hur det går...

Men det är ju inget Marieborg direkt....

image215

Kommentarer
Postat av: Nicke picke päron p.....g

Jaså så du har blivit en pluggis igen,hoppas det går bra!!!!

2008-01-21 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback