Va faaaaaan

Nu är det så här... Igen! (Jag tycker om ordet igen!) Jag har två frågor jag gått å grubblat på skitlänge nu och nu börjar jag störa mig grymt mycket...

1. Hur faaan visste Alex att jag råkade hångla upp Henrik?! HUR?!?!?!?! Sa jag det lite så där klumpigt på fyllan eller vad?!?!?!?! Alltså seriöst... Hur?!
2. Vart tusan är min gråa tröja? Den har varit bort typ sen jag flyttade från Norrköping och jag tror knappast Alex har den... JAG VILL HA TILLBAKA DEN!!!!!!! Jag tycker faktiskt om den tröjan.. Den är fin!

Ni anar inte hur mycket jag stör mig på det där... Gaaahhhh!


Va hemma hos Ljung en sväng idag... Det va faktiskt trevligt! Undra varför jag inte umgås mer med henne? Vi ska iaf ut i morron! Ja det ska vi för ingen ska banga! :P Hehe... I´m looking forward to it! Eller nåt... Det va ju det där med engelskan!

Det va väl ungefär det jag hade å kläcka ur mig.. Eller tja, helt bara sådär, jag har blivit kallad på anställningsintervju på Skara sommarland.. Men eftersom att jag redan har ett sommarjobb där jag trivs tror jag faktiskt att jag skiter i det... Jag sviker inte mina kossor!! Sådeså!



XXX
Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback