Måndag

image228

I dag älskar jag Theodor.. Jag måste erkänna att jag varit/är (??) liiite nere efter Daniel men ååå va glad jag blir av den där lille saken! Hehe...

Har varit sjukt upptagen hela dagen! Först skola, sen vårdcentralen men en stackars liten lillasyster, efter det åkte vi upp en sväng till berget. Det va meningen att hon skulle övningsköra lite med mig men när hon väl fick fart på bilen blev jag totalt livrädd så fick sket i de å åkte hem.. Sen va det bara å ge sig iväg ner till stan... Hittade äntligen mina vita converse! I love, love, love, love them! Å efter det va det glasögonprovning med min mor.. Jag måste ju ha läsglasögon... Bläääääääääääää! Hittade iaf två par som va helt okej... Får se om jag kanske hittar på nåt med Andreas eller nån ikväll.. Måste egentligen plugga men det finns ju så mycket roligare saker å göra!


Ciao!



/Jen

Kommentarer
Postat av: Louisnatasha

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback