Måndag

Nu har min lilla Hanna åkt hem =( Tråkigt men sant.. Å jäkla vilken helg vi haft!
Började med en sväng till Lager 157 på Onsdagen med Hanna (min), syster och hennes kompisar Hanna och Josse. Hittade tyvärr inget men vi hade galet roligt med allsång i bilen på väg hem!
På Torsdagen blev det RödTorsdag på Bogrens.. Mycket trevligt! Träffade en HIMsnubbe (Cooooolt) och massa militärer.. Hehe, Hanna lekt modell från Frankrike och alla gick ju så klart på det!

Fredagen blev det studentfest hos Magnus innan Krikelin.. Hamnade hemma hos Daniel den natten! Mysigt värre!
Lördagen va det bonnafest med mina gamla klasskompisar från Sötåsen.. Mycket roligare än jag trodde det skulle vara faktiskt! Fick se min fina "tuttfilm" Hehe... Man gör mycket dumt på fyllan.. Sen stack Hanna och jag ner till stan för en ganska omtumlande kväll.. Också den här natten hamnade jag hemma hos Daniel.. MYYYYYYSSSS!
Kanske ska nämna att det varit matfestivalen här i stan.. Därav allt festande =) Fruktansvärt dålig bortförklaring!


Bilder kommer senare!

Tjo!


/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback