Loooove it!



Videon är väl inte bästa kvaliten men sjuk bra och fin låt!

Tjohooo! Idag va jag uppe tiiidigt för en gång skull.. Klockan sju rullade jag ur sängen och måste erkänna att jag va på lite lagom glatt humör faktiskt! Men jag kom upp och iväg och fixade allt jag skulle fixa..

Sen måste jag säga att jag är ganska stolt över mig själv att jag höll mig nykter hela helgen.. Det va ett tag sen nu! Lekt med Daniel i Fredags och med mina päron i Lördags.. Till Daniel ringde och ville ha slkjuts från Olstorp. Lovade att tycka lite synd om honom för att han va sååå bakfull igår.. (Men det va ju SJÄLVFÖRVÅLLAT för faaan!) Hehe! =)

Simma lugnt!


/Jen


Kommentarer
Postat av: Ankan

Oh faan applåder till dej!! ;)

Postat av: Jennie

Tackar och bockar ;)

2007-09-17 @ 15:10:58
Postat av: Antonmaria

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2009-09-03 @ 08:58:57
URL: http://antonmaria.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback