Bilder, bilder och åter bilder...

Är precis hemkommen från ännu en trevlig kväll med Daniel! Men som vanliga skulle han jobba natt så jag får sitta i min ensamhet i natt igen...

Har iaf, äntligen, fått ordning på min dator så jag kan föra över bilder från mobilen.. Så här kommer nu en jäkla massa bilder! (Klicka på dom så dom blir stora!! Om nån skulle vara dum å inte fatta!) 

   
Hanna, Niclas, Simon och tvillingarna från festen hos Simon i Norrköping

             
Fest hos min vän Mathias (Första bilden.. Hehe!) Andra bilden är klart coolast!


Tycka om......

           
           
Massa bilder från nu i helgen när Hanna va på besök.. Hehe, det mesta är från studentfesten på Fredagen..

Har massa mer men dom kommer senare!

Tjing!

/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback