Ordbajsande

Jag bryr mig faktiskt, oftast mer än jag vill erkänna för både mig själv och för dig... Men jag säger inget! Det är liksom min grej.. Det här med att vara tyst och bara liksom go with to flow! Jag är liten och behöver inte stor plats.. Visst, folk har olika syn på saker och ting och det är inget jag tänker eller vill ta ifrån dig men ibland önskar jag bara att du kunde öppna dina ögon och inse att du inte är ensam.. Det finns miljoner människor i världen, du är inte ensam! Men just nu handlar det inte om dom utan om dig och mig, vi!

I miss you......

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har suttit och kollat på gammla kort i mitt album. och kan inte sluta tänka på hur kul vi har haft och erkänner verkligen att ja saknar dig och våran tid nått så fruktanskvärt. våran tid på krikelin och hur vi verkligen försökte bli veckans bildo ch få en gratis drink i baren. men du lyckades iallafall 2 gånger. men de var ju dock när "våran tid" var över. kanske inte den första, men ja minns när du ringde och berättade att du var veckans bild :)Måste erkänna att ja blev lite svartsjuk.. ;)
Sen grejen då vi skulle gå på rydell och qvick. ja var skit löjlig.. men hela grejen var nog att ja hade sett fram emot de så länge och blev helt enkelt bara besviken. sen vet ja inte vad som hände. ja vet att ja kan vara lite bitter... men alla har vi våra brister.. och ja måste också erkänna att ja verkligene skulle behöva dig nu. tanken när ja förlorade dig gör mig ledsen än ida. men nu är verkligen allt åt helvette. funderar på att lägga in mig på behandlings hem. känns inte rätt att ta allt här men skulle uppskatta om du ringde mig. dag som natt... ett samtal från dig mitt i natten är som ett ljus i mitt mörker

kramar jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback