Mitt i ett helt fuckat äventyr (Även kallat livet)

Tiden liksom bara flyger iväg när man har roligt. Men vad händer när det roliga tar slut? Stannar allt? Jag tror det.. Mitt liv har i alla fall stannat upp lite just nu.. Eller jag går inte på högvarv längre! Vilket iofs kan vara helt okej om man kan starta där man stannade.. Tyvärr så funkar inte det denna gång! Vilket är det värsta.. Blä!
Jag vill fortsätta flyga!

Annars har det inte hänt så mycket sen igår.. Livet står ju som sagt still!
Jo, jag träffade två helt underbara människor igår när jag satt ensam och sorgsen vid strömen.. Där jag satt mig på väg hem från Svea för att begrunda livet och dess tröstlösa innehåll.. Jag fick en välbehövd kram och några uppmuntrande ord på vägen! Det värmde verkligen! Tack!




image69

Va på födelsedagskalas hos Hannas vän Gud igår! Trevligt, trevligt!

image70

På väg till Svea.. Det tog ett tag eftersom att lilla Hanna skulle sova i buskarna!

image71

Hanna och Ankan va glada!


Kommentarer
Postat av: Gjermundtindra

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback