Glass och Göta Kanal

Glurp! Nu är det bara en dag kvar! (Note to self: Använd vattenfast i morron!!)
Det här är inte som andra avsultningar! Där har jag bara saknat folket men här kommer jag sakna ALLT! Lärarna, skolan, folket, känslan.. Precis ALLT!
Men som alla säger att man måste tänka positivt! Jag har fått möjligheten att träffa alla dessa underbara människor..
Dessutom måste jag snart flytta ifrån världens bästa bästis Alexander! Det är ännu en sak att gå och gräva ner sig för!
Jag skulle behöva en mammakram och Alisonpuss just nu!



image58 

Jag och Hanna på berget i Söderköping! You can call it love!

image59

Det där kallar jag glass!
( Min och Hannas till höger ) Stackars Niclas som inte fick äta för dumJennie skulle ta kort! =)

image60

Love at first sight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback