Fontänbad och polisbilar

Gahhh... Kan någon amputera bort mitt huvud?! Det dunkar som en trummorkester repar där inne! Fy fan va jag mår pisspisspiss!! Dessutom har man sagt adjö till herr R. Ångestångest!

Kvällen igår va annars fruktansvärt trevlig =) Började med förfest hemma hos Ankan med mig, ankan, Hanna och Elin.. Satt och drack, pratade och bara njöt av livet!
Drog vidare till Palace men förflyttades oss senare till Hugos där resten av folket va.. Dansade, drack och hade det trevligt som tusan!
Kvällen slutade med fontänbad, polissamtal och hamburgare på MAX!

image63

Jag och Hanna (med väska på huvudet) har det trevligt! Hehe..Love!!

image64

Hanna, jag och Elin inne på Palace..

image65

Carro, Rikard, Esse och Martins vän på Hugos!

image66

Martin, hans vän och Esses näsa!

image67

Jag på förfesten hos ankan!

image68

Vad håller vi på med?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback