Ett inlägg behöver en rubrik

Jaha.. Då va det Måndag igen! Shit va tiden går nu.. Snart är det sommar, sen är det höst, jag fyller 20 och livet går utför! Jag går en trevlig framtid tillmötes! Förövrigt känner jag mig lite som Roland i Torsk på Tallin.. Ensam och lite smått övergiven! Men det är väl det som hör till om man ska vara människa..

Har föresten varit tvungen att köpa ny fån.. Fick bli en Sony Ericsson K800i.. Bara så där appropå om ni bryr er.. Nummret har dom som behöver! Som sagt.. Jag tycker ju inte om alla..



Ska på teater i morron whit the class.. Trevligt, trevligt! Ska se "Först varningen".. Va med Martin på genrepet och är den så bra nu som då så är den fantastisk!
Eller tja, alla pjäser dom spelar är ju fantastiska! Är sjukt imponerad av skådespelare.. Jag hade fuckat allt om jag ens skulle försöka mig på nåt sånt.. OjOj!

Hoppas Alex kommer med maten snart... Jag är hungrig!!


Haj!


/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback