Bildkavalkad och Marieborgsdagen

I dag var det Marieborgsdagen! En helt underbar dag med sol, värme, musik och kärlek =) Skolan egna stjärna Pontiak uppträdde samt massa andra!
Ångesten från igår hängde tyvärr kvar och växte sig starkare under dagen! Och nu vill jag inte.. Jag vill bita mig fast i nuet och hålla det kvar! Stanna tiden, stå still, titta och njuta! DET vill jag göra!
 "Gud? Får jag det? Bara idag Tack!"
Men som dom säger: Allt har en början och ett slut! I don´t like it!! Gahhhhhh.......

image52

Så här glad va Hanna över att det var Marieborgsdagen

image53

Skolan stjärna Pontiak (Även känd från 100 höjdare) uppträdde =)

image54

Rikard spelade så fint så fint!

image55

Många bilder på Hanna men denna ser så somrig ut!

image56

Jag lånade Niclas som madrass ett tag! =) Hehe...


Kommentarer
Postat av: Richardanette

Great site!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback