To the captain

When the sun shine we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath, I'mma stick it out 'til the end
Now that it's raining more than ever know that we'll still have eachother
You can stand under my umbrella



Inte min dag idag.. Vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om, surt! Sprang rätt in i toadörren när jag sprang upp fortfarande lite sådär halvsovande.. Brände mig på min varma oboy och det spöregnar ute! Ne, en sån här dag önskar jag att jag sovit till tolv och vaknat av solen som steker i mitt ansikte.. Men tji fick jag!
Nu ska jag gå och göra något annat, helt meningslöst...

/Jen

Kommentarer
Postat av: Remimarlene

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback