Shopping

Jaha.. Ännu en helt vanlig dag! Va hos min kära mormor och morfar och käkade.. Sen satte jag med vid datorn och handlade lite kläder.. Det behövs verkligen för jag har INGA sommarkläder! Dessutom är typ allt jag äger svart eller grått, vilket är lite tråkig på sommaren!

       

Köpte den här helt underbara vita klänning! Det va kärlek vid första ögonkastet verkligen.. Hoppas bara den sitter bra också!
Sen blev det ett rött, lite smågulligt linne.. Behöver som sagt lite färg i min garderob!
Sist men inte minst ett par short.. Dock inte i jeansfärg som på bilden utan i, tada, svart! Hehe.. Men tro mig! Dom va mycket snyggare i svart och dom kommer passa så jäkla bra ihop med linnet =)

Det har jag gjort idag! Jag är mycket aktiv! Hehe..

1 Juli --> Pier Pressure? Får se vad som händer =)


Love!

/Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback