Sammanfattning av Kryssning och Sthlm

Okej.. Nu hade jag tänkt försöka mig på en ganska kort men ändå utförlig sammanfattning av mina galna dagar ute till havs och i stora staden!

Torsdag: Tja, vaknade som vanligt och allt det där ni vet.. Hamnade tillslut på Viking Lineterminalen med en burk cider i handen.. Ja va ska man säga? Kom på båten och började med ett besök i taxfree butiken! Sen började drickandet.. Och det höll på ett tag måste jag säga.. Träffade massa roligt folk på båten! Unga som gamla, snygga som fula, störda som normala.. Hehe.. Däckade i en hytt med Linus, Samara och 2 andra snubbar.. Vinglade ut därifrån vid nio på morronen för att lägga mig i min hytt där jag låg däckad till ungefär ett.. Då va det bara hoppa upp och in i duschen och vidare (ännu en gång) mot taxfreen.. Där mötte jag och Erika Hanna och Ankan som hade försvunnit natten innan.. Sen va det bara att gå av båten.. Trist men sant!

image76

Fredag: Kom fram till lägenheten i Tyresö där vi skulle bo vid halv sex snåret någon gång.. Då va det bara att packa upp, duscha och göra sig i ordning för en kväll på stan! Satt och drack och hade trevligt.. Åkte in till city vid nio och hamnade på Klara... Det va inget höjdarställe direkt så jag ringde min kära vän Rikard.. Tog mig hem till honom i Tyresö efter många om och men! (Gå inte vilse i sthlm full!)  Där slutade den kvällen!

image77

Lördag: Vaknade vid tiotiden eller nåt hemma hos Rikard.. Mådde faktiskt ganska bra efter kvällen innan! Följde med honom, hans mor, hund och granne ut på en promenad i Tyresöskogarna! Super fint! Trodde inte man kunde ha sånt i sthlm.. Jaja, det va trevligt som tusan i alla fall! Drog vidare tillbaka till lägenheten där dom andra döingarna låg och sova.. Lyckades återuppliva dom och drog med dom en sväng in till stan.. Där jag äntligen fick ta på slottet! =) Då va min dag gjord! Sen va det bara att dra hem igen för mat och öl! Drog in till stan också denna dag vid nio men hamnade då på Viper room! Där hände det mycket men det slutade med att Hanna och co hade tråkig så dom vandrade hemåt i natten medans jag satt kvar helt övergiven! Träffade lyckligtvis några trevliga 08:or.. =) Följde med en av snubbarna, vid namn Nicklas, hem till Sollentuna..  Kollade lite på tv å så innan vi somnade!

image78

Söndag:Vaknade upp hos Nicklas vid tolvtiden på dagen.. Låg och pratade lite men somnade om och jag kom inte iväg därifrån förän fyra någon gång.. Då hade mina vänner redan lämnar mig och sthlm bakom sig! Hoppade på pendeln till lägenheten i Tyresö där vi bott (Eller tja, sov ju inte där en enda natt) hämtade mina saker och stack till Rikard!  Vi gjorde väl inget speciellt direkt.. Låg och pratade lite! Väldigt mysigt! Sådana som han växer inte på träd! Sen gick vi och la oss..

Måndag: Vaknade ganska tidigt.. Utan en Rikard bredvid mig, han hade hoppat ner på en madrass på golvet! Duschade och käkade frukost.. Sen rullade jag, Rikard och hans bror ner mot Tyresö centrum för lite glassätning! Mumma! Sen spelade vi lite Nintendo och gjrejer innan jag tyvärr va tvungen att åka tillbaka till Norrköping.. Måste ju säga att det finns ju roligare saker!



Måste bara säga att jag har haft några helt underbara dagar och sällskapet kunde inte varit bättre! Speciellt inte sista dagarna...
Alla bilder finns som sagt på min bilddagbok (adress finns i inlägget under)


Massa kärlek!

/Jen

Kommentarer
Postat av: Roadbattlestargalacticaclassic

love the web site lots of luck love to see more poems


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback