Just a little insane

Back from Uddevalla.. Röd som en kräfta men mycket lycklig och utvilad =) Bilder kommer inom det snaraste! Även om det inte är så mycket att se så kan det vara trevligt!
Förövrigt saknar jag Hanna så jag håller på att dö (fjortistakterna sitter i lite, tyvärr!) Livet är ganska lugnt och tråkigt här i Skövde! Men jag lovar att komma upp så snart jag kan! Vilket kommer vara väldigt snart! =)

Sen måste jag också tillägga att jag har blivit kär!
Alltså vid första öronkastet (Ja, du läste rätt!) i Kristofer Åström! I fucking love him! Lyssnar just nu på hans nya skiva och den är helt underbar! Inte riktigt den musik jag brukar lyssna på men oj va bra den är!


image81


Sov så gott mina vänner! Och jag älskar er alla!

/Jen

Kommentarer
Postat av: Toremine

Great site! Lots of useful information!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback