Hej Gud

Jag har skrivit en önskelista till dig! Jag vill inte ge den till tomten för det är inte riktigt hans område..

1. Gör Alison odödlig! NU!
2. Snälla fixa så att mina närmaste vänner inte ljuger för mig.
3. Gör mig känslokall i en vecka ungefär.. Jag behöver semester!
4. Ge mig ett jobb med hundar alt gör så att jag kommer in på djursjukvårdarutbildningen!
5. Ge mig sol hela sommaren.
6. Samtigigt som du gör Alison odödlig kan du ta resten av mina närmaste!
7. Ge mig en miljövänlig bil i 20 årspresent.
8. Radera det hemska mellan mig och dumbo!
9. Gör så jag träffar Ville Valo! (Kan du fixa så det händer mer vore det inte helt fel..)
10. Se till så att mitt liv blir som en enda lång fest med massa roliga människor och händelser!

Tack på förhand!

Pussar och Kramar
Jennie


P.S. Jag lämar lite varm gröt åt dig på trappan! D.S

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi kan lösa de, de vet både du å jag...
Är ledig alla dagar utom onsda och torsda nästa vecka...
ring bara så ses vi :)
pussar å kramar till min lilla Ernie!

2007-06-28 @ 01:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback