Big Girls Don´t Cry..

.. Bullshit! Stora flickor gråter visst! Dom gråter sig till sömns, dom gråter när dom vaknar, tårarna droppar ner i skålen med flingor och mjölk, dom gråter i duschen, i mammas famn.. ja, överallt!

"And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry"

Men jag är inte bitter, nejdå, jag överlever! Precis som alla andra gånger.. Men jag hade behövt dig nu Dumbo! Du vet vad jag går igenom och hur man tar sig ur! Please..


/Jen

Kommentarer
Postat av: hanna

tänker på dig

2007-06-26 @ 16:17:33
Postat av: Jennie

Jag vet snygging! Jag kommer snart upp och terroriserar dig!

2007-06-27 @ 11:02:30
Postat av: jessica

De är bara ringa gumman.. :)

2007-06-28 @ 01:22:21
Postat av: Nikolainicoline

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback