Lördag

Sunkig Lördagsmorron.. Ungefär som vanligt! Hehe! Fredagskvällen spenderades hemma hos Daniel med filmtittande.. En väldigt trevlig kväll! Dessutom tycker jag om honom mycket mer nu när han köpt bil.. Hehe, va i Grästorp en sväng med pojken i Torsdags, tror jag det va, å kollade in en Polo -03.. Tjusigt värre! =)

Ikväll lutar det åt förfest hemma hos Mathias om inte Daniel lyckas hitta nån trevlig.. Sen blir det Krikelin som vanligt! Så jag räknar med att bo i sängen i morron.. Men det har också sina fördelar =)

Nu måste jag duscha å sådär...

Ha det bra allihopa!

/Jen

Kommentarer
Postat av: Casperada

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback