Back home again.. Blää!!

image100

Jag och den bästa i hela världen! Älskar henne av hela mitt hjärta!

Kom nästan precis innanför dörren hemma och shit va trist! Har haft den roligaste helgen på länge uppe i Norrköping med alla mina älsklingar!
Hade lite fest i Fredags men den är tyvärr ganska censurerad.. Mycket hände på lite tid! Trevligt som tusan va det iaf! =)
Sen blev det en väääldigt lugnt Lördagkväll med Hanna, Martin och Simon. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord.. Vilket va ganska mycket!

Men annars händer det inte så mycket.. Jobb i morron som vanligt! Tyvärr har min bästis Daniel åkt till Lettland så jag får gå och sakna honom till på Onsdag.. Jobbigt värre!

Nu måste jag äta..


//Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback