"The Helg"

image104

image105

Jahaja.. Trevliga bilder från Lördagkvällen! Förfest hemma hos Mathias och den blev väl inte riktigt så lugn som jag hade tänkt mig men shit va kul det va!
Kom till Krikelin som vanligt och träffade en massa roligt folk.. Det va typ vi och en jäkla massa hårdrockare så Jennie va i himlen =)
Natten slutade med att jag åkte runt med Andreas i hans bärgningsbil.. Hamnade på Statoil där vi träffade Björn och Ljungberg.. Sen när Daniel slutade vid sex på morronen kom han och hämtade mig och så bar det av hem till honom och sängen..

Söndagen spenderades med Daniel! Trevligt, trevligt...

Hade gött!

/Jen

Kommentarer
Postat av: Felixhilde

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback