You can´t say no to me

A precious kiss from your lucious lips
is more than any man could stand
a glimpse underneath your silverskirt is a miracle
the scent of your skin your ivory skin
is the thing one would
kill a man in an instant to get close to

but i'll wait for the day you will see
you can't say no to me


one more day is a life span
that I would give anything
to be the one that tears of your wings

but I'll wait for the day you will see
you can't say no to me
and everything is gonna be ok
it's gonna be ok




Nu undrar jag egentligen varför jag skaffade en blogg.. Här ska man ju öppna sig och prata känslor, just nu har jag en jävla massa känslor i mig och tankar i skallen men jag kan inte dra det här! Jag vill vara öppen men samtidigt stängd.. Hur funkar det?  Funkar det överhuvudtaget?
Jag hatar precis den här veckan varje månad.. Då man inte orkar hålla tillbaka allt, utan det kommer som en tsunami, bara sådär.. Sen har man drunknat! Man är vilse men ändå rätt! Fan..
Nu låter jag ju som värsta psykokvinnan.. Men så är inte fallet! Det är bara snurrigt och dom jag behöver svar av har inga..

Jag vet.. Gör du?




                            image26







Kommentarer
Postat av: Sigmundhedvig

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback