Varsegó!

FÖRSTA
Riktiga jobb:
Oj. Lite pinsamt men jag har bara haft sommarjobb!
Egenköpta CD: Det har jag nog förträngt
Piercing/tatuering:  Persemo på högra skulderbladet.. April 06 i Skottland 
Riktiga kärlek: Alexander
Fiende: Ellen

SENASTE

Biltur: Till skolan i Fredags
Kyss: Den du..
Låne-bok: Bakom stängda dörrar
Film sedd: Blood Diamond
Dryck förtärd: Vatten
Mat äten: Nudlar
Telefonsamtal: Alexander
Skiva spelad: Within Temptation
Irritation: Mitt hår

JAG

Vill: Mycket
Har: Många hemliga talanger
Önskar: Att Alison var här!
Hatar: Ormar
Är rädd för: Döden
Hör: Within Temptation
Undrar: Om jag någonsin kommer komma nära dig
Ångrar: Ganska mycket
Älskar: Min familj, mina vänner
Sjunger: När ingen hör
Gråter: I bland

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Nja,, Räknas bloggen?
Jag gillar att laga mat: När jag har energi
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Nopp

FAVORIT

Nummer: 12
Färg: Oj.. Kan inte välja en! Men svart, vit, röd, grå..
Dag: Fredag
Månad: Augusti
Drycker: Vatten

FÖREDRAR

Gos eller hångel: Gos
Te eller kaffe: Te
Mörkt eller ljust öl: Beror på..
Rött eller vitt vin: Vitt

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG

Gråtit? Nej
Hjälpt någon? Nej
Köpt något? Ja
Gått på bio? Nej
Sagt 'jag älskar dig'? Ja
Saknat ett ex? Ja
Skrivit i en dagbok? Beror på om bloggen räknas
Haft ett seriöst samtal? Ja.
Saknat någon? Ja
Kramat någon? Jajamensan!

Kommentarer
Postat av: Jimgrete

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback