This is how it works. You´re young until you´re not.





This is the love of my life!

Idag kom jag försent till skolan. Kramade Simon. Räknade två och ett halvt mattetal på åttio minuter. Hade en fruktansvärt trevlig tiorast. Skrattade åt Hannas sjuka skämt. Disskuterade Berlinmuren. Kom sist (dock inte själv) på veckan nutidstest. Åt upp Hannas sallad på lunchen. Pratade om livet. Kollade helgon. Åkte med Thomas, Simon och Hanna till stan. Gick till biblioteket. Blev dissade av Simon. Gick till Donken med Hanna. Kom hem. Hade tvättid. Gick till Maxi med Alex och handlade. Gick tillbaka hem. Åt nudlar. Tittade på nyaste Scubsavsnittet. Satte mig här.


This is my Tuesday and damn it´s good!




Jag vill ringa och prata med mamma.. Men hon sover nog.. Jag ska inte väcka mamma!



Bubbelvatten

/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback