The Monster

image9


Jäklar vilken morron det här har varit! Vaknade första gången vid 7.. Studsa upp helt sjukt pigg till jag kollade på klockan! Stod ett bra tag å funderade men kom på att det va alldelles för tidigt att gå upp när man har lov! Så det blev sängen igen..
Tills man blev väck andra gången.. Nu var det Alex som ville ringa och säga hej.. Stackar fick höra massa skit!
Mitt morronhumör suger verkligen! Då menare jag SUGER!
Sen ringde mormor vid 10 och väckte mig tredje gången.. Men då tog jag mig i kragen och studsa upp.. Eller tja, kröp ur säng!
Hade en underbart vacker dröm i natt, förövrigt! Om den där vackra mannen! En dag.. En dag!

Å nu fortsätter jakten på en mobilladdare! Dom hade tydligen en kvar på Onoff i Uddevalla och DEN ÄR MIN! Ni skulle bara våga peta på den! Min mobil är enda kontakten med omvärlden nere i Uddevalla..


Fruktjuice

/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback