Kjolen!

Jaha.. Då har man haft påsklov i en dag och vad har jag åstakommit? Ingenting.. Herregud va jag känner mig duktig! Shit asså.. My life sucks! Tror jag börjar få hängtuttar också.. Så där på tal om ingenting! Gahhh...

Va har jag gjort idag då kan man ju fråga sig.. Jo det ska jag tala om! Jag har varit och tagit kort.. Japp, kort! Till mitt nya körkort.. Jag va ju så fruktansvärt smart så jag tappade det ute på krogen! I´m a big fat loser!! Just de.. A LOSER!! Hehe.. Så aktiv har jag varit idag! Ett plus är ju att jag kom upp ur sängen iaf! Det händer inte ofta när jag är ledig..

I morron blir det det mer aktivitet på Jennie! En heldag på staden med min gris Hanna (Sjöström) Toppen! Sen ska jag väl få tag på den där jädra hundpsykologen också!

Det va väl allt jag hade å kasta ur mig idag!

Analsmurf

/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback