Jag sökte dig och fann mitt hjärta




För det första tänker jag inte skriva något om min ack så trevliga påskhelg.. Dom som behöver veta något vet :P

För det andra så längtar jag sjukt mycket efter Hanna, Camilla, Simon mfl där uppe i Norrköping! I morron kommer Jennie tillbaka och då mina vänner, går ingen säker längre! I HOPE YOU KNOW THAT I FUCKING MISS YOU!!

Såg förövrigt en sjukt sorglig film igår på tvåan.. Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta. Jag måste erkänna att i slutet blev det till och med för mycket för mig! Med tanke på allt som hänt senaste tiden! Men det visade sig att mr A satt och kollade på samma film och jag har nog allt blivit så lycklig över ett sms som det jag fick just då!
I loved it! Ska bli så skönt å träffa honom i morron! Längtar!

För övrigt händer det inte så mycket just nu tror jag.. Jag måste köpa Hultsfredsbiljetten snart! Shit.. Kommer bli fattig som ett as! Måste betala Metallicabiljetten också! Det blev ju en helt annan sak nu när HIM är förband! Det kan ju inte bli bättre!! =) Vilken sommar! Sen får vi se om det finns några pengar över till Roskilde! Jag vill ju dit också.. Det va meningen att jag skulle på Linkin Park också men jag vet inte.. Känns lite sådär lökigt!



Rotmos


/Jen





Kommentarer
Postat av: Troyhilde

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback