Give Me Tonight

     

Shit.. Lovade mig själv att jag inte skulle nämna något om kläder här men kan någon köpa detta till mig?! SNÄLLA?! I love tröjan och då ska jag inte ens börja med skorna! I Want!


Nu när jag brutit ett löfte kan jag ju likagärna fortsätta.. Va inte ute på min dagliga "jag ska gå ner i vikt powerwalk" men hunden! Fan, har sjuk dåligt samvete men har världen galnaste huvudvärk just nu.. Då är man inte riktigt på det där uppochstudsa humöret! Fan!! Nu kommer jag bli smällfet!

Har annars inte varit så jäkla aktiv idag.. Sprungit runt som en galning och letat efter en laddare till mobilen.. Finns ju ingenstanns!! Blir tokig!! Måste ha laddare innan jag åker iväg till Uddevalla där jag ska leva i 3 dagar utan dator.. Gahhh!! Kommer döööö.... Shit, "flashback" fjortis där.. Not good!


Ett måste i skivspelaren/Mp3/datorn eller whatever just nu:

Skillet - Whisper in the dark
Hinder - How long
Raised fist - Killing it
Nickelback - Animals
Edguy - The Asylum
Staind - I´m on the outside looking in
The Ramones - My sharona
Papa Roach - Forever


Over and out!

/Jen


Kommentarer
Postat av: Markusmia

Hi! Your website is really interesting! I like it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback