En liten lista från mig till er!

10 Favoriter:
Färg: Svart
Mat: Indiskt
Band: HIM
Film: Dagboken-jag sökte dig och fann mitt hjärta
Bok: Bakom stängda dörrar
Sport: Handboll
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: Eftermiddag


9 För tillfället:

Humör: Seg
Smak: Fadd
Kläder: T-shirt och mjukisbyxor
Bakgrund: Ingen faktiskt.
Nagellack: Rött
Tid: 16.52
Omgivning: Vardagsrummet i Norrköping
Irritationsobjekt : Datorn


8 första:

Bästa vän: Elin
Screenname: Alone__
Husdjur: Vovven Alison
Piercing: Hål i öronen
Förälskelse: Magnus
Musik: Typ Spice girls eller nåt sånt..
Kyss: Det va nog Magnus tror jag..
Tattoo: April 2006


7 senaste:
Cigarett: Har aldrig hänt..
Mat: Falaffel
Dryck: Vatten
Biltur: Hem från skolan
Kyss: Den du..
Spelad låt: On the radio - Regina Spektor
Tv- program: Simpson


6 Har du nånsin:

Dejtat nån av dina bästa vänner: Japp
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Jajamensan
Varit med på tv: Mhhmm..
Kysst någon du inte känner: Yes


5 nej tack:

Kläder: Minikjol
Mat: Kotestiklar
Musik: Hip Hopp
Dryck: Tequila
Personlighetsdrag: Självgodhet


4 saker:

Du gjorde igår kväll: Party med goda vänner..
Du kan höra just nu: Tv:n och datorfläkten
Du inte kan leva utan: Hunden, Familjen, Vännerna, Solen, Musik.. Det är en jäkla massa!
Du gör när du har tråkigt: Spelar piano, tittar på tv, sitter på nätet, äter..


3 personer:

Du kan berätta allt för: Hanna och Simon
Du tycker om: Min vovve, mamma, pappa, syster, *hemlig*..
Du inte gillar: Oj.. Det finns några, men dom det rör vet om det!


2 val:

Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår


1 önskan:

Bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback