Dagen efter..

Har nu bänkat mig framför datorn i mina härliga sunkiskläder.. Mjukisbyxor och en ungefär 20 storlekar för stor tjörja och känner mig allmän osexig. Är ganska slut efter en trevlig kväll med vänner och alkohol!
Det blev förfest hemma hos mig med Simon, Martin, Rikard, Hanna och lite senare även Camilla! Trevligt som attan =) Mycket prat, alkohol och nakenshower.. Hehe! Lite senare bar det av till Chromwell! 

Måste verkligen skriva klart mitt jäkla Strindbergarbete.. Phuu! Ska vara inne i morron men har knappt börjat.. Blir väl till att sitta uppe i natt och jobba! Jag vill ju sova! Gahhh... 
Dock är det ruskigt svårt att konsentrera sig.. Det snurrar ganska mycket annat i mitt huvud just nu! Dom flesta som läser det här vet precis vad det är som bor där inne i mitt lilla huvud! Eller vem rättare sagt! Pfff.. 

Åhhh... Måste bara nämna att  Within Temptations nya album är sjukt bra! Det va precis vad jag behövde! En skön kick av skön musik! Love it! LOVE IT!!!!!


Längtar lite efter Alex.. Det är inget kul själv..



Banankaka

/Jen

Kommentarer
Postat av: Eirikelin

I like your website alot...its lots of fun...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback