Da P.I.M.P

image20


Haha.. Måste bara en en bild på mina pullor  =) Lite småfulla men oj va kul vi hade!

Måste bara säga att jag ångrar inte en sekund att jag flyttade till Norrköping. Första veckan va så sjukt jobbig men nu vill jag verkligen inte härifrån! Bästa jävla året i hela mitt liv!
Har lite ångest för sommaren.. Ibland kan jag nästa hoppas att betygen ska bli kassa så jag kan stanna ett tag till..
JAG VILL!
Jag har nog blivit allergisk mot alla bönner där ner på slätta! Shit.. DON´T TAKE ME AWAY!!!! Men tja.. Det har väl sin charm att åka runt i en sleten 740 med typ 30 seconds to Mars på högsta volym.. (Observera att 30 seconds to Mars spelas för att dom skäms i sin bil å känner att dom måste upprätthålla sin coolhet. Vilken försvinner ut genom rutan så fort dom sätter sig i bilen)


Let me stay in this dream!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback