Cheek to Cheek


Ditt namn:
Jennie
Längd: Etthundrasextio centimeter
Spelar du något instrument: Abslout!
Vem är snyggast: Helt klart Ville Valo.. Inget snack om saken!
Vem vet mest om dig: Jag!
Vad vill du ha just nu: Choklad
Vilka sjukdomar har du: Vilka har jag inte?!
Fobier: Döden, idioter..

Känner du en snygg kille: Mmhhmm!
Har du körkort: Jajamensan!
Åsikt om jultomten: tjock, snäll och lite obehaglig.
Vill du gifta dig: Japp!
Tycker du att du är attraktiv: Beror på vilken dag.. Om ca 40 minuter efter en långdusch är jag en pudding igen!
Din hårfärg och frisyr: Blond/Ljusbrun/Guld/Mörkbrun.. En jäkla massa färger mixat till en =) Men klipp till axlarna med snedlugg..
Skolväska just nu: Ingen..
Har du glasögon: Ska ha men har inte råd just nu!
Hur ser din plånbok ut: Svart
Favorittv-program: SATC, Grey's, Family Guy, Scrubs.. OjOj, det är många! För många tillochmed!
När ska du festa nästa gång: Helgen antagligen..
Vad köpte du senast: En oversize grå tröja..
Hur mycket pengar har du: På tok för lite!
Hur svarar du i telefonen hemma: Typ Hallå eller nåt annat trevligt..
Senast kramat: Mamma
Vem sov du hos senast: Hos päronen i Skövde
Stjärntecken: Våg
Ögonfärg: Blåa

Kroppsform:
Eh?
Kall favoritdricka: Vatten
Varm favoritdricka: Choklad =)
Alkoholhaltig favoritdricka: Vin eller cider! Oavgjort!
Säger ofta: Okej
Saknar du någon: Jaa, gud ja!
Du fikade senast: I går..
Senast sedda film: Förortsungar
Hur känner du dig nu: Ganska sunkig..
Kan du laga mat: Klart jag kan!
Vad pluggar du: Inget vettigt..
Vad tycker du om fötter: Kan vara ganska äckliga!
Är du smart: Absolut!
Snarkar du: Nepp! Jag är tyst som en mus..
Är du aktiv i skolan: Oh yes.
Lesbisk: Ne..
När och varför grät du senast: I Lördags när jag kollade på filmen Dagboken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback