Bakom stängda dörrar

OjOj vilken dag det varit idag.. Säger bara sunkdag! Phuu... Vaknade i morses och va lagom pigg efter gårdagens lite sådär misslyckade kväll.. Hehe..

Började med svenska och en hel timma med hemsöborna! Shit, jag tror jag somnade till runt 6 gånger eller nåt.. Sen va det dags för natur och ja, tack Simon! Nu sipper jag min skönhetsoperation! Hehe... Det va nämligen så här att på våran trevliga naturpromenad ute i det fria fick Simon för sig att knocka lilla stackars hjälplösa Jennie i ansiktet  (Va förövrigt en olyckshändelse men låter på detta sätt mer dramatiskt) så att blodet, bokstavligt talat, sprutade! Det va blod överallt och näsan svullnade rejällt.. Potatonose =) Hehe.. But nu hard feelings!

Kom hem och åt lite.. Sen dess har jag sovit lite tillochfrån! Snart (när Alex diskat klart) ska vi släpa våra ben ner till Statioil och köpa lite onyttigt! Jag ska sitta och tycka synd om mig själv och min, nu mera, blålila näsa resten av kvällen hade jag tänkt!

Föresten.. Jag vill ha den här tröjan! (Nu bröt jag det igen, jag vet!)




I like you... I think!



Tjingeling

/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback